• Blog
  • Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta w Częstochowie

Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta w Częstochowie

Opublikowano: 30.09.2024

Osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie "Usługi rozwojowe w subregionie północnym woj. śląskiego" zapraszamy do Stacjonarnego Biura Obsługi Klienta w Częstochowie.

Stacjonarne Biuro Obsługi Klienta w Częstochowie

Szanowni Państwo!

Osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie „Usługi rozwojowe w subregionie północnym woj. śląskiego” zapraszamy do Stacjonarnego Biura Obsługi Klienta w Częstochowie.

Zakres obsługi osób zainteresowanych uczestnictwem w projekcie oraz uczestników:

  • informowanie o projekcie,
  • prowadzenie działań rekrutacyjnych,
  • ocena dokumentów składanych przez kandydatów/uczestników na każdym etapie realizacji projektu,
  • wsparcie w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych,
  • doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio,
  • przeprowadzanie m.in. analizy potrzeb rozwojowych z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji.

STACJONARNE BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A.
42-202 Częstochowa,
Aleja Najświętszej Maryi Panny 24 lok. 6 a

Godziny otwarcia biura:
Poniedziałek 7:30-15:30
Wtorek 7:30-15:30
Środa 7:30-15:30
Czwartek 7:30-15:30
Piątek 7:30-15:30
Sobota według harmonogramu – informacje w zakładce „Aktualności”

Zapraszamy!

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie